Известие

Collapse
No announcement yet.

Хиляда и един проблема....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Струва ми се, че е от там...
    Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

    Comment


    • #62
      Виж маркуча, дето излиза от нея, да не е скъсан някъде. Или скобата да е хлабава.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #63
        Скобата е добре днес я свалях и маркуча уж е здрав май най-добре някой който си разбира от работата да я прегледа...


        Не съм го мил аз но можеби е мит преди това, а и нали е сменян мотора...
        Last edited by GoPlay; d.m.y г., 16:57.
        Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
          Ако ще колата да е регистрирана с новите номера и само да смениш районната регистрация, пак можеш да се набиеш във мега филм ако историята и не е чиста. Гаранция няма. Корупция има навсякъде.....
          И това е вярно, у нас особено
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #65
            Пич , по тия симптоми които си ги дал 99% повредата е в някой скъсан маркуч на вакуумите.Имах същия проблем , колата си пали , тръгвам , ускорява си нормално и след това прас , лампата-червената на проблем в мотора светва , влизаш в авариен режим и колага умира , не гасне , но върви до около 3000-4000 оборота и то с бавно ускорение.Изгасяш колата , рестартираш , всичко тръгва нормално, лампата не свети , докато влезеш в оборот и тогава пак проблем.Диагностики дрън -дрън -нищо,гледат като телета и гадаят.Изчетох маса ти работи във форума и след дълго мислене реших , че проблема е в някой от вакумните маркучета които командват турбото през един клапан.Тръгнах да ги проверявам 1 по 1 и наистина се оказа проблема там.
            При мен нещата са малко по-различни защото съм с по-новия мотор-2002г с променлива геометрия на турбината , но принципа е един и същ.Просто вземи тръгни от вакуумния клапан за турбото/ на снимката ти се вижда на изпускателната генерация , малкия цилиндър/-от него излиза маркуче включва се в металната тръбичка която върви върху мотора и отива до друг ел.клапан който ти е закачен на гредата зад мотора .От там излиза друго маркуче и отива към мотора отзад .Провери всички тези маркучета , тръбички и пластмасови шлалки, продухай ги и огледай ги добре и виж дали няма напуквания , скъсано , стопено за пластамсовите шлалки /при мен беше точно така защото минава съвсем близо до изп.генерация/.Просто има ли такова нещо клапаните и да действат нормално , се получава проблем в управлението на турбото , компютъра го отчита като грешка и подава сигнал за проблем в мотора , светва лампата в резултат на което влизаш в авариен режим и така .При рестартиране всичко се изчиства , но после пак проблем .При мен поне беше така.Смених шибаната пластмасова шлалка която просто се беше откачила от стойката си ,допряла се до мотора и от вакуума се сплескала и не пропуска и всичко се оправи.Като казах на "майсторите" ,че всичко е било за 10 ст. направо умряха щото ми дрънкаха какви ли не простотии-турбо , помпа , рейка , клапани -все неща по 1000,2000 и горница лева, а аз си знаех , че е нещо дребно защото колата си вървеше на 6 преди това и всичко стана , като скочих в една дупка.Явно тогава тая шлалка с маркучетата се беше откачила от стойката опряла е в мотора и се е спекла и ето ти проблем та да се сбъркаш.
            Другият вариант е да ти е прецакан или тоя ел.клапан или вакуум помпата щом казваш , че от нея идва странен шум, ефекта ще е същия.Дано това да те ориентира за проблема.
            Last edited by alfageorgi; d.m.y г., 18:46.
            Alfa Romeo Giulietta 170hp

            Comment


            • #66
              Благодаря за инфото адаш, и аз го омувах това като вариант (проблем във вакумните маркучета) , но реших да изчакам до неделя т.е. утре когато ще ида на сбирката на бургаските алфисти.. до колкото разбрах един от добрите майстори в бургаско присъствал на тея събития и ще се уговоря нещо с него кога ще може да поеме колата за обслужване и диагностика.
              Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                Пич , по тия симптоми които си ги дал 99% повредата е в някой скъсан маркуч на вакуумите.Имах същия проблем , колата си пали , тръгвам , ускорява си нормално и след това прас , лампата-червената на проблем в мотора светва , влизаш в авариен режим и колага умира , не гасне , но върви до около 3000-4000 оборота и то с бавно ускорение.Изгасяш колата , рестартираш , всичко тръгва нормално, лампата не свети , докато влезеш в оборот и тогава пак проблем.Диагностики дрън -дрън -нищо,гледат като телета и гадаят.Изчетох маса ти работи във форума и след дълго мислене реших , че проблема е в някой от вакумните маркучета които командват турбото през един клапан.Тръгнах да ги проверявам 1 по 1 и наистина се оказа проблема там.
                При мен нещата са малко по-различни защото съм с по-новия мотор-2002г с променлива геометрия на турбината , но принципа е един и същ.Просто вземи тръгни от вакуумния клапан за турбото/ на снимката ти се вижда на изпускателната генерация , малкия цилиндър/-от него излиза маркуче включва се в металната тръбичка която върви върху мотора и отива до друг ел.клапан който ти е закачен на гредата зад мотора .От там излиза друго маркуче и отива към мотора отзад .Провери всички тези маркучета , тръбички и пластмасови шлалки, продухай ги и огледай ги добре и виж дали няма напуквания , скъсано , стопено за пластамсовите шлалки /при мен беше точно така защото минава съвсем близо до изп.генерация/.Просто има ли такова нещо клапаните и да действат нормално , се получава проблем в управлението на турбото , компютъра го отчита като грешка и подава сигнал за проблем в мотора , светва лампата в резултат на което влизаш в авариен режим и така .При рестартиране всичко се изчиства , но после пак проблем .При мен поне беше така.Смених шибаната пластмасова шлалка която просто се беше откачила от стойката си ,допряла се до мотора и от вакуума се сплескала и не пропуска и всичко се оправи.Като казах на "майсторите" ,че всичко е било за 10 ст. направо умряха щото ми дрънкаха какви ли не простотии-турбо , помпа , рейка , клапани -все неща по 1000,2000 и горница лева, а аз си знаех , че е нещо дребно защото колата си вървеше на 6 преди това и всичко стана , като скочих в една дупка.Явно тогава тая шлалка с маркучетата се беше откачила от стойката опряла е в мотора и се е спекла и ето ти проблем та да се сбъркаш.
                Другият вариант е да ти е прецакан или тоя ел.клапан или вакуум помпата щом казваш , че от нея идва странен шум, ефекта ще е същия.Дано това да те ориентира за проблема.
                Ти го прати за зелен хайвер от всякъде
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от bo Покажи съобщение
                  Ти го прати за зелен хайвер от всякъде
                  Колега ами ти можеш ли да ми помогнеш ?
                  Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                  Comment


                  • #69
                    И как разбра , че съм го пратил за зелен хайвер?Сигурно по хвърляне на боб.Просто споделих моя личен опит с надеждата да помогна на човека.Но в тоя форум във всяка тема все се появява некой разбирач дето ръси акъл и хайвер без да каже нещо смислено и да помогне.
                    Alfa Romeo Giulietta 170hp

                    Comment


                    • #70
                      ни са карайте. сичко се решава на пистата

                      Comment


                      • #71
                        Всички маркучи са здрави... оказа се, че гейта ми не отваря и не може да разтоварва ==> Оувърбууст ==> сервизен режим (лампата свети) това стана ясно след диагностиката. Някой да ме светне дали може да се свали само гейта или се сваля заедно със сешуара (турбото) и дали някъде в Бургас може да се рециклира...


                        ПС: Сега като се замислих се сетих да попитам още нещо как се регулира на какво налягане да разтоварва има ли си някъде болтченце което да поразвъртя малко и да си реша проблема ?
                        Last edited by GoPlay; d.m.y г., 20:16.
                        Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                        Comment


                        • #72
                          Ясна работата само гейта не се сваля...
                          Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
                            Ясна работата само гейта не се сваля...
                            Рецитирай си турбината във Варна няма да сгрешиш там хората имат всякакви стендове за изпитание рециклирането струва около 300лв.
                            http://www.unitechturbo.com/about_bg.html
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #74
                              Някво развитие по проблема?
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                              Alfa Romeo 33

                              Comment


                              • #75
                                Имах подобен проблем,решението беше наистина просто.
                                Прегледаи си всички турбо пътищта възможно е проблема да е в спукан маркуч както при мене.

                                Comment

                                Working...
                                X